Start-U25

Blog dla młodych startuperów. Startup-uj z Talent Open!

Rola mediów tradycyjnych w promocji projektów i start-upów W erze cyfrowej, gdzie media społecznościowe i blogi dominują w komunikacji, rola mediów tradycyjnych w promocji projektów naukowych często bywa niedoceniana. Jednakże, media tradycyjne – takie jak gazety, czasopisma, radio i telewizja – nadal odgrywają ważną rolę w popularyzacji nauki i docieraniu do szerokiego grona odbiorców. W […]

Nirby to polski startup, który powstał, by zrewolucjonizować sposób zarządzania glebą i nawożenia pól – chodzi o maksymalizowanie plonów przy minimalizacji kosztów. W tym celu wykorzystywana jest platforma do zarządzania uprawami, sztuczna inteligencja, dane satelitarne oraz autonomiczne drony. Jaka historia kryje się za pomysłem, który ma wspierać rolników?

Etyka w social mediach- jak odpowiedzialnie podchodzić do komunikacji online? Już wiemy, że nieodłączną częścią komunikacji online dla firm, startupów i projektów naukowych są social media. Jednak, wraz z rozwojem tych platform, pojawiają się również wyzwania związane z etyką działania. Ochrona prywatności danych, walka z dezinformacją, czy też zapewnienie bezpiecznego środowiska online stają się kluczowymi […]

Dlaczego warto pokazywać siebie: siła historii w promocji projektów naukowych i startupów Dziś będzie o promowaniu, a jakże 🙂 Ale tym razem nie o kanałach, a raczej sposobie prezentowania swoich projektów – osobistym, indywidualnym, opartym na historiach. Dziś postaram się Was namówić do pokazywania twarzy przy prezentowaniu projektów i opowiadania swojej drogi, jako przykładu zmiany […]

Finansowanie pomysłu na biznes: przewodnik Zaczynasz swoją przygodę biznesową? Super! Ale pewnie zdajesz sobie sprawę, że najtrudniejszym krokiem może być zdobycie funduszy. Masz pomysł, masz energię, ale skąd wziąć kasę na start? Czy to będzie startup, projekt społeczny, czy badania nad nowym wynalazkiem – brak funduszy często staje się największą przeszkodą. Spoko, jest sposób, by […]

Social media stały się nieodłączną częścią dzisiejszego świata, również w sferze nauki, innowacji i start-upów. Dla młodych firm i ich twórców wybór odpowiednich platform społecznościowych może być kluczowym elementem skutecznej komunikacji zewnętrznej. Które sa najlepsze? Tego Ci nie powiem, ale w poniższym wpisie podpowiem Ci, jak wybrać te, które będą najlepsze dla Ciebie.

Startupy: wraz z pokoleniem Z nadchodzi nowa fala przedsiębiorczości  Świat się szybko zmienia. Dla pokolenia Z, to nic nowego. Dorastali z internetem i smartfonami. Dzięki temu rozumieją nowe technologie jak nikt inny. Są gotowi na wyzwania dzisiejszego świata. Dzisiejszy 18-25 latkowie patrzą na problemy inaczej. Są odważni. Lubią testować nowe pomysły. To oni wprowadzają zmiany. […]

IDENTYFIKACJA WIZUALNA PROJEKTU – JAK SIĘ ZA TO ZABRAĆ? W świecie biznesu, pierwsze wrażenie może zdecydować o sukcesie lub porażce Twojej marki. Jednym z kluczowych elementów budowania pozytywnego wizerunku jest spójna identyfikacja wizualna. Dla młodych osób prowadzących własne projekty i początkujących firm, może być to trudne – jak się za to zabrać i właściwie po […]

Skip to content