Start-U25

Blog dla młodych startuperów. Startup-uj z Talent Open!

POLSKA SCENA STARTUPOWA I NAUKOWA DYNAMICZNIE SIĘ ROZWIJA, OFERUJĄC CORAZ WIĘCEJ WYDARZEŃ, KTÓRE MOGĄ POMÓC MŁODYM PRZEDSIĘBIORCOM I BADACZOM ZDOBYĆ NIEZBĘDNE UMIEJĘTNOŚCI, NAWIĄZAĆ WARTOŚCIOWE KONTAKTY ORAZ ZAINSPIROWAĆ SIĘ DO DALSZEGO DZIAŁANIA. PONIŻEJ PRZEDSTAWIAM TRZY WYDARZENIA, KTÓRE WARTO WPISAĆ W KALENDARZ: 1. InfoShare InfoShare to największa konferencja technologiczna w Europie Środkowo-Wschodniej, która odbywa się co roku […]

System kaucyjny w Polsce zostanie wprowadzony już 1 stycznia 2025 roku. Nieprzemyślana automatyzacja procesu zwrotu opakowań mogłaby umożliwić próby wielokrotnego wyłudzenia kaucji za tę samą butelkę lub puszkę, a także naklejanie fałszywych kodów na przedmioty niepodlegające zwrotowi. Rozwiązaniem tego problemu jest Shape Recognition.

Rola mediów tradycyjnych w promocji projektów i start-upów W erze cyfrowej, gdzie media społecznościowe i blogi dominują w komunikacji, rola mediów tradycyjnych w promocji projektów naukowych często bywa niedoceniana. Jednakże, media tradycyjne – takie jak gazety, czasopisma, radio i telewizja – nadal odgrywają ważną rolę w popularyzacji nauki i docieraniu do szerokiego grona odbiorców. W […]

Nirby to polski startup, który powstał, by zrewolucjonizować sposób zarządzania glebą i nawożenia pól – chodzi o maksymalizowanie plonów przy minimalizacji kosztów. W tym celu wykorzystywana jest platforma do zarządzania uprawami, sztuczna inteligencja, dane satelitarne oraz autonomiczne drony. Jaka historia kryje się za pomysłem, który ma wspierać rolników?

Etyka w social mediach- jak odpowiedzialnie podchodzić do komunikacji online?​ Social media to nieodłączny element komunikacji dla firm, startupów i projektów naukowych. Jednak wraz z rozwojem tych platform pojawiają się również wyzwania związane z etyką działania. Ochrona prywatności danych, walka z dezinformacją i zapewnienie bezpiecznego środowiska online to kluczowe kwestie, którymi startupy powinny się zająć. […]

Opowiadaj swoją historię – jak skutecznie budować relacje z odbiorcami? Dziś będzie o promowaniu, a jakże. Ale tym razem nie o kanałach, a raczej sposobie prezentowania swoich projektów – osobistym, indywidualnym, opartym na historiach. Dziś postaram się Was namówić do pokazywania twarzy przy prezentowaniu projektów i opowiadania swojej drogi, jako przykładu zmiany i procesu.  I […]

Przejdź do treści