Zadania M1L2
Opis zadań znajduje się w załączniku. Link do arkusza z niszami: kliknij tutaj Po uzupełnieniu arkusza, wpisz tutaj informacje o wykonaniu zadania i zatwierdź zadanie. Powodzenia! I do zobaczenia w tygodniu 3!
Zadania M1L1
Opis zadań znajduje się w załączniku. Powodzenia! I do zobaczenia w tygodniu 2! Po wykonaniu zadań pamiętaj aby przesłać tutaj informacje, że zadanie zostało wykonane i czeka na Discordzie.
Zadania – M3L4
Zadanie: Przygotowanie pitch decka Opis zadania: Twoim zadaniem jest przygotowanie krótkiej prezentacji pitch decka swojego startupu. Pitch deck to kluczowy element przekonywania potencjalnych inwestorów do zainwestowania w Twój projekt. Twoja firma opracowała innowacyjny produkt lub usługę i teraz musisz przekonać uczestników bootcampu, że warto zainwestować w Twój pomysł. Kroki do wykonania zadania: Przygotowanie pitch decka: […]
Zadania – M3L3
Instrukcja w załączniku. Proszę o przesłanie rozwiązania do końca tygodnia (przed spotkaniem mastermind). W razie pytań lub wątpliwości, jestem do Twojej dyspozycji.
Zadania M3L2
Instrukcja do zadania w załączniku. Zadanie należy ukończyć, opublikować post oraz zgłosić analizę wyników przed rozpoczęciem kolejnego tygodnia.
Zadania M2L3
Zadanie: Promocja na etapie MVP Punkt Obligatoryjny: Fanpage i Grupy na Portalach Społecznościowych Dołącz do trzech grup na Facebooku, które są związane z branżą Twojego produktu. Wybierz jedną z nich i opisz, jakie tematy są tam najczęściej poruszane, jakie problemy mają członkowie grupy i jak możesz w tych grupach pomóc, aby zbudować rozpoznawalność swojej marki. […]
Zadania M2L2
Zadanie: Opis funkcjonalności. Kompresja 1. Pełna funkcjonalność (ok. 1 strona A4):Na początku opisz całą funkcjonalność swojego produktu tak, jak sobie wyobrażasz, bez ograniczeń czasowych czy zasobowych. Wyobraź sobie idealną wersję swojego produktu z wszystkimi funkcjami, jakie chciałbyś w nim mieć. Opis ten powinien zająć około jednej strony A4. 2. Kompresja do najważniejszych funkcji (ok. 1/2 […]
Zadania M2L1
Zadanie 1: Napisz, co dla Ciebie oznacza sukces Twojego produktu / pomysłu / przedsięwzięcia. Sformułuj tzw. „dużą” hipotezę XYZ, dotyczącą oczekiwanej reakcji rynku wobec pomysłu, nad którym pracujesz, w formie zdania: Przynajmniej X% odbiorców / klientów [Y] zrobi Z. Ważne: Hipoteza musi być powiązana z konkretnym oczekiwanym działaniem ze strony potencjalnego klienta, czyli musi wymagać […]